Adminisztráció, irodai munka

Utazási iroda programszervező munkatársat keres otthon végezhető feladatokhoz

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Budapest és környéke
Fizetés: Bruttó 350000 - 0 / hónap
2019. 06. 03. 10:59
Jelentkezem

Dinamikusan növekvő utazási irodánkba keresünk szervező munkatársat.

A programszevezésen kívül új munkatársunk feladata lesz a partnerekkel, ügyfelekkel és munkatársakkal történő kapcsolattartás is, magyar és angol nyelven.

 

 


Feladatok:

  • programszervezés
  •  telefonos ügyfélszolgálat
  • elektronikus ügyintézés
  • szállodákkal és ügyfelekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven

Elvárások:

  • érettségi vagy / és idegenforgalmi szakmai végzettség
  • idegenforgalomban, szállodaiparban szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  •  angol nyelv magas szintű ismerete min írásban, mind szóban
  • jó kommunikációs készség, jó szervező készség

Előnyök:

  • B kategóriás jogosítvány
  • saját személygépkocsi

 


Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • családia légkör
  •  csapat programok
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.